Pages

Wednesday, November 2, 2011

Kakak mengandung...Adik pun mengandung sama ke... [part 3]

Assalammualaikum dan selamat malam..

Ha ni sambungan dari part #1 dan part #2 ..kalau korang belum baca..silalah2 terjah ke entri yang sebelum2 ini ya..mekaceh~

Kalini aq nak cerita tentang makanan seterusnya yang aq ngidam sangat2 nak makan sejak pertengahan tahun haritu..ish3..berbulan-bulan ha aq sabar dan tahan diri..duk asik fikir2 mana la aq nak cari ni selain kat KLCC tu..kerap gak duk tanya kawan2 mana kedai yang terdekat yang ada jual makanan aq nak tuh..dah lama kot aq tak makan makanan tu..sejak diputuskan hubungan..kuang3..korang nak tahu tak apa dy makanan yang aq maksudkan nih??Tak nak tahu??Tak kira,nak bagitahu gak..ahahahaha

Jeng!Jeng!Jeng!

Inilah dy yang saya maksudkan dari awal entri tadik..ngeh3..
RotiBoy je pun..kan?kan?kan?
Sekarang pun masih ada sebijik lagi di sebelah laptop saya ini..jadi inspirasi seketika..gilo dah haku nih ! stop Are_Rull,tadek orang suke perangai giler ko nih !
 
Semalam aq terjumpa di sebuah kedai bakery ini,makanya selepas lunch aq pun pergi la beli..harini lepas lunch aq pergi sana dan beli lagi..hehehehe.

"saya memang seorang yang suke giler kat rotiboy..dan saya mengaku saya memang jenis,kalau dah addicted sangat pada sesuatu makanan tuh..saya tidak kesah untuk makan nye setiap hari..sehinggalah saya rasa bosan..barulah saya tukar pada makanan lain"

Sekian~

1 comment:

  1. haha, bagus lah. dapat menikmatinya selagi suka. :D

    ReplyDelete

Sahabat Sakura