Pages

Monday, November 7, 2011

Ketahui makna sebenar ayat pasangan anda !!

Assalammualaikum dan selamat petang..

Harini aq masih bercuti dan masih lagi berada di umah mak dan abah aq..tapi abang2 aq dah pun pulang ke KL..huk3..nanti malam baru aq balik Mahkota..atoiii~

Harini aq cuma nak berkongsi sedikit je ilmu pengetahuan berdasarkan pengalaman aq..

1- bila pasangan anda kata,"Jap lagi saya mesej awak semula k"

-maknanya selepas berjam-jam lamanya baru dy akan mesej anda semula..takpun,esok baru dy mesej-

2- bila pasangan anda kata,"Saya dah mengantok ni,jom tido"

-maknanya dy ada perkara lain nak dibuat, cth: on9,jumpa orang lain,hang out hingga lewat malam dengan kawan2-

3- bila pasangan anda kata,"Saya akan setia dengan awak sampai bila-bila"

-maknanya bila dah berjauhan sebulan dua tanpa bersemuka,dy akan jumpa/cari pengganti lain-

4- bila pasangan anda kata,"Saya rindukan awak sangat-sangat"

-maknanya dy cuma nak sedapkan hati kita je untuk cover apa kita tak tahu-

5- bila pasangan anda kata,"Cinta dan sayang saya pada awak,takkan pernah berubah"

-maknanya cinta dan sayang dy akan berubah bila dy dah jumpa pengganti kita-



No comments:

Post a Comment

Sahabat Sakura

They're G+