Pages

Saturday, November 26, 2011

Bila Diri Jadik Takot

Assalammualaikum

Huargh,mereka dah beramai-ramai berkonvoi pulang ke kampung halaman.Memandangkan minggu ni kan cuti sampai Isnin..


Takot?Cuak?Gundah-gulana?Ye!!Sumer tu ada dalam diri arul sejak kelmarin lagi..Memang la senang je nak cakap..Rilex..Cool..Drive slow2..ha masalahnya arul ni kalau dah 'nebes' tu..tetap 'nebes' gak..drive laju or lambat pun..tetap boleh masuk salah jalan gak nanti..tapi minta tidak lah..

Apa yang buat arul rasa pelbagai perasaan tu adalah kerana :

1) tak pernah drive jauh2 sampai 3-4 jam perjalanan
2) tak pernah drive balik kampung sorang2
3) belum ada keyakinan nak travel gini

Huhuhu..kawan2 doakan arul selamat pergi dan pulang ke kampung halaman ye..semoga perjalanan arul berjalan lancar je..amiin~

No comments:

Post a Comment

Sahabat Sakura