Pages

Tuesday, November 22, 2011

Dah jadi trend ke??

Assalammualaikum

1 Malaysia bergembira sakan malam semalam..tapi arul tak layan pun..hehehehe..maaflah..arul bukan peminat fanatik sukan bola sepak nih..dengar je..nak layan tu,fikir sampai seminggu pun belum tentu cukup..tak minat nak tengok..melainkan terpaksa bila tv dah dikuasai oleh abang2 dan abah arul (besenya lah).

Tetiba pagi ni abang2 arul buat kejutan pada arul yang sedang sakan bersiap-siap nak pergi kerja ok..buat lawak mega antarabangsa kot..mentang2 lah bolas sepak semalam Malaysia menang..suka2 hati dorang je kata harni Public Holiday..amboi3..kalau 10x Malaysia menang,10 hari nak cuti ke bro??tadek2,harini kerja macam biasa ok !!


Kojo la weh..dokumen berlambak ni ha..adoiyai..

4 comments:

  1. @fRaMe LenSeS sape y x nk pub.holiday kan..sumer org nk cti..tp arul byk keje la..x ley cti cpt2 nih..

    ReplyDelete
  2. @feza :: hahahaha sumer nk cti ye..silakan..

    ReplyDelete

Sahabat Sakura