Pages

Sunday, November 20, 2011

Lu Langsi Lu Mati !!

Assalammualaikum

Ni cerita sebenar cuma Arul dapat cerita ni dari seorang kawan la..

Al-kisah...2 orang budak lelaki yang tak berapa nak matang ni bergaduh giler2..dorang ni bergaduh bagai dah macam dalam WWE..WWF..tuh..ala-ala wrestling taw..siap angkat then hentak2 kat atas jalan tar tuh..kejadian ni berlaku di luar 1 dewan sukan..semasa kejadian..kat dewan tu sedang mengadakan 1 pertandingan futsal besar-besaran anjuran Pasaraya Besar Giant..penaja utama pertandingan tersebut adalah minuman isotonik terkenal iaitu 100plus..

Eh,eh,eh...tersasul jap citer sal lain..sori eh..Ha kawan Arul pun pergilah usha2 beberapa orang yang berada dekat2 dengan pergaduhan tersebut..katanya..punca pergaduhan adalah masing2 berebut nak jadi goalkeeper team dorang..Arul mendengarnya dan merasakan..perbuatan dan tindakan 2 orang budak lelaki tu sangatlah bangang !! Maaf kerana menggunakan bahasa yang kasar lagi kesat.

So,pe pendapat korang dengan cerita ni?Arul bukan mereka cerita taw..ini memang kisah benar..


Kesimpulannya,pergaduhan bukanlah jalan penyelesaian..dan Arul semakin jelas tak suka pada lelaki-lelaki yang suka bergaduh,bertumbuk sumer nih..kerana itu bukan caranya untuk korang buktikan korang ni anak jantan ke tidak..ish..ish..ish..cetek akal !

2 comments:

  1. jadi golkeeper pun nk berebut ker???
    yang biasa dgr, ramai yg malas jd golkeeper sbb bosan, x puas main dn xnk kena rembat..hehe..

    ReplyDelete
  2. @shahrazali :: hahaha taw x pa..mgkin msg2 fkir diri msg2 bgus sgt kan..tp itu la citer sbnr nye..

    ReplyDelete

Sahabat Sakura