Pages

Wednesday, November 2, 2011

Wajah baru yang tak berapa nak baru


Assalammualaikum dan selamat malam !!
(wajib jawab taw!hehehehe)
Cer u olls nengok kat ataih blog aq tuh...de pape kelainan tak??Hehehehehe..masih rasa teruja lagi ni taw..yelah..newbie bodow2 macam aq ni baru nak hado header..takpe2..slow2 saje..Baru nak belajar2 ada header blog..mungkin sesetengah dari korang akan kata..tadek header pun takpe kan??Tapi bagi aq,kalau lah header kita tu santek,menarik,da bomb!Pasti akan buat diri kita sendiri semangat tiap kali nak ber-blogging kan??Macam tu jugaklah aq..hehehehe

Wahai Cik Ayu yang baik hati lagi comel,lihatlah..saya masih teruja dengan hasil rekaan dan kreativiti anda..makanya itulah buktinya..header blog tersebut telah saya jadikan wallpaper komputer saya kat pejabat tadi..kui3..malah turut jadi wallpaper henpon ku..*wink*

Ha beliaulah yang telah ciptakan header bagi Blog Diari Sakura Gurl (DSG) ini..billion2 lemon terima kasih aq ucapkan pada Cik Ayu k..
 


Ok,pada kawan2 yang masih,teringin,nak tambah kenalan blog yang kreatif macam beliau..boleh lah klik je pada nama Cik Ayu lagi senang macam kita biasa selalu buat..tekan laju2 pada header dy yang sangat comel itu..!

Sekian,terima kasih

1 comment:

  1. hehehe...welcome dear...ayu buat apa yg mampu je... nt klu ayu buat edit blog free...grab eh... hehehe

    ReplyDelete

Sahabat Sakura