Pages

Tuesday, November 1, 2011

Lunch 01.11.11

Assalammualaikum dan selamat petang..
 
Alhamdulillah.....
Wachaaaa ! Harini lunch aq makan sup daging aje kat restoran "Kelauk"..pergh!!memang superb!sape2 peminat makanan2 sup nih..boleh ar cuba kalau rasa belum pernah pergi restoren nih..hehehehe [ter-promote lak]
 
Aq pun tak tahu la sejak akhir2 nih selera makan semakin berkurang..makan sup je pun dah kenyang wat masa nih..blurpp!Hihihihihi...silalah jamu mata korang dengan gambar ehsan dari google ni eh..tadi tak sempat nak snap gambar sup yang sebenar..*wink*
Dalam gambar ni sikit je..yang aq makan tadi banyak dari ni..tu yang sangat puas aq makan..hahaha rasa macam nak order lagi 1..kui3..

p/s : Makan sebelum lapar,berhenti makan sebelum kenyang =)

No comments:

Post a Comment

Sahabat Sakura