Pages

Thursday, November 3, 2011

Lagi-lagi bubur nasi segera

Assalammualaikum dan selamat petang !!

Herm harini malas pula rasanya nak keluar pergi lunch kat kedai2 makan. So aq buat keputusan untuk duduk je dalam ofis nih..isi perut dengan menu yang sedia ada..

Sumber dari Google
Tadaaaa !! Ha ni lah menu yang aq tiada pilihan boleh buat..kebetulan memang tinggal 1 je lagi dalam laci meja aq..sambar je lah apa yang ada kan??

Blurpp ! Alhamdulillah..kenyang sudah..hehehe..Korang percaya tak kalau aq cakap,aq makan bubur nasi segera ni hari2 setiap kali lunch kat ofis..secara kasarnya,adalah dalam 2minggu macam tu..tup2 aq timbang berat badan aq..turun 2kg tuh !! Aq ni jenis senang nak naik berat tapi susah nak turun berat..erm..susah tak susah jugaklah..kalau seminggu aq tak makan nasi pun,boleh turun gak sekilo..tapi aq think +ve..penimbang tu yang rosak,bukan berat aq yang turun..wahahahahahaha !! Korang pun anggap je la gitu keh..sampai sekarang aq pening duk fikir..salah penimbang ke?? Keh3~

p/s : tak kesah sangat berat naik,asalkan badan tak kembang sekali  =p

2 comments:

  1. yup. cer tgk kat blakang tu, nutrition facts. calories dia 116 je. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. berkhasiat .. tp byk gak bhn perasa tmbhan tuh .. huhuhu

      Delete

Sahabat Sakura