Pages

Tuesday, November 29, 2011

Pandai lagi cerdik

Assalammualaikum...

Korang dah makan belum??Hehehehhe..malam ni Arul rajin masak sardin je..untuk sorang makan..cukup la tu kan??



Ok..back to the main entri..actually Arul sambil on9 sambil tengok berita kat tv3 ni ha..tetiba !!
Ha korang yang tengok berita pun mesti tengok tajuk berita yang Arul nak kongsi nih..alahai,tajuk tentang kebakaran yang berpunca dari rokok tu..ha ada kan?ada kan?Hadoi..apa ke pandai nye lah sangat..ish3..

"KEBAKARAN YANG BERPUNCA DARI ROKOK"

Hisap rokok sambil punggah tong minyak..memang la risiko nak mati cepat tu tinggi...Pape pun, dah ajal..innalillah~


p/a : jangan merokok di kawasan petrol station !arul hangen betul dengan masyarakat yang masih tak faham bahasa dan tanda amaran di sana tuh !

No comments:

Post a Comment

Sahabat Sakura