Pages

Friday, November 11, 2011

Jangan seronok sangat dengan tarikh 11.11.11 ni

Assalammualaikum dan selamat pagi..
Harini 11/11/11 ..entah apa yang menarik pun aq tak tahu lah..apa yang manusia2 di bumi ini tunggu2 sangat dengan tarikh tersebut..bagi aq memang tadek pape istimewa lah..tambahan pulak selepas aq terjumpa petikan di bawah ini di satu laman sosial dalam 1 group tuh..

"Orang sibuk update pasal 11.11.11 kan ? read this ! dalam kitab satanic the holy is satan . Yg Mr St Wingston father satan bagi tahu yang 11.11.11 hari kebangkitan anak setan dan dajjal yang akan memerintah dunia dan orang akan memuja-muja ...pada hari keramat yg bratus tahun Wiliam satan tunggu-tunggukan . Sebenarnya orang tak akan tahu apakah makna tarikh tersebut malah pada hari Jumaat datangnya kami untuk menyesat semua agama islam , kristian dan buddha . Dan di mana nanti yahudi dan kami akan gembira kerana kebodohan manusia yang ada agama tapi tidak guna dengan betul . Sesungguhnya father of god satan akan terus menyesat anak-anak adam , St Mary and Crist Jesus . Maka kiamat akan muncul pada hari Jumaat dan tarikh ini bermakna untuk kami . Sempena keturunan kami 6.6.6 , 9.9.9 dan 11.11.11..just pegang nie cukop dah........bukan budaya Islam mengagungkan no2 bersiri ni..ini sifat orang barat/ Yunani.."

Aq cuma nak berkongsi je..if ada yang terasa..aq mohon maaf..sama2 lah kita renung-renungkan ye kawan2

No comments:

Post a Comment

Sahabat Sakura