Pages

Tuesday, November 1, 2011

Peluang untuk memenangi Photoshop Percuma seumur hidup !

Assalammualaikum dan selamat pagi..
 
Sekadar ingin berkongsi dengan rakan blogger yang lain..Nak diikutkan ini adalah kali ke-2 aq join contest "Giveaway" nih..GA kalini dianjurkan oleh appsumo.  Hadiah nye sangat2 lah menarik..hadiah yang ditawarkan adalah berupa perisian Photoshop percuma SEUMUR HIDUP. Whoa!!kalau aq dapat nih memang tersenyum lebar ar jawabnye..dah lama tak bermain dengan photoshop nih..terbaek!!Sape2 yang berminat nak join jugak boleh klik je pada gambar di bawah ni k. Good luck !!
 
Photoshop For Life

2 comments:

  1. Photoshop Lite percuma seumur hidup juga. boleh je download dari internet. haha

    ReplyDelete
  2. sma ke photoshop lite tu dgn cs4/cs5??

    ReplyDelete

Sahabat Sakura