Pages

Monday, October 24, 2011

Tengoklah budak nih.................ish geramnye!!!


Ishhhhh!!kacau lah...nak on9 pun tak boleh..apatah lagi nak buat kerja..pantang betul tengok orang senang..Tengok lah budak nih..!!


Ha ni lah budak tuh!!Dy pun sibuk gak nak tekan2 keyboard lappy aq tuh..mujur sihat walafiat lagi lappy aq tuh..hehehe..ni la ank pertama kakak aq..Nur Aisyah Insyirah..dy la buah hati pengarang jantung aq sejak aq tinggal menumpang kat umh kakak aq nih..sehari tak bermain dgn dy nih..aq ase tak lengkap hari aq...sangat2 sayang kat dy ni kot..tak lama je lagi..dy da nk dapat adik..dijangka hujung bulan nih la..wuwuwuwu..aq turut terasa debaran nye taw..ye la..risau kot tetiba akak aq nak bersalin tapi laki dy takde kat umh lak..naya aq nanti nak kejarkan dy ke hospital..huhuhu

Sekarang dah pandai panjat kerusi..maka penyelesaian pada masalah yang kami hadapi hari2..takot dy terjatuh dari kerusi memanjang..kami pun sorok kerusi2 kat umh tu dalam bilik..huhuhu..sudahnye..kami sumer makan duduk kat lantai je..ahaks~


p/s :semoga Aisyah jadi ank yg solehah dan cerdik pandai mcm mak Aisyah k..

No comments:

Post a Comment

Sahabat Sakura