Pages

Thursday, October 27, 2011

Rumah paling mahal terbiar

Assalammualaikum dan selamat petang   =)
 
Orang yang tiada rumah sangat2 perlukan rumah..Tapi orang yang dah ada rumah..nak bina lagi rumah..pastu taknak tinggal pulak kat rumah yang sudah siap dibina.Apa trend hidup sekarang nih?Kalau taknak tinggal pun rasanye elok juga kalau disewakan pada orang lain ke..diberi saja kepada penduduk2 miskin yang masih tiada rumah tu..kan lagi senang..

 

Inilah rumah yang paling mahal yang telah dibina di India..pemiliknye merupakan billionnaire India..ketika dalam proses pembinaan,semua penduduk mengecamnya..namun setelah siap dibina..jutawan tersebut tidak mahu pula tinggal di bangunan tersebut..

Bangunan 27 tingkat ini memiliki 3 tempat pendaratan helikopter,6 tingkat kawasan meletak kenderaan dan sejumlah taman tergantung..Hamek kau!Sape nak duduk sampai 1 rumah ada 27 tingkat??Adoi..giler2 membazir betul orang bila dah kaya sangat2 nih..mungkin dy tak tahu mana nak melabur duit yang banyak sampai membazir begini.
 
p/s : Jangan membazir..membazir tu amalan Syaitan!

1 comment:

  1. ha, tu lah, ada otak tak ada akal
    kesian dengan orang miskin yang terpaksa hidup dikalangan orang kaya yang tak pedulikan mereka

    ReplyDelete

Sahabat Sakura