Pages

Wednesday, October 12, 2011

Putus Cinta Potong Alat Sulit,Sape yg RUGI nih??

Assalammualaikum dn selamat petang lagi..



Ahahahahhaa..aq terbaca je artikel nih,sumpah aq tak tahu nk rasa kasihan atau nk gelakkan je..tp permulaan entri aq dah gelak2 dulu kan..jari aq je tuh yg gelak..in real,mana ada aq gelak taw..geleng2 kepala aq duk pikiaq..awat la wujud org pendek 'akai' macam hamba ALLAH ni..

Cuba la pikiaq bebetoi..duk wat gitu ghupenyer..sape yg rugi sebenornye jang??Hang yg rugi atau girl tu yg rugi??Kalaulah gurl tu balik semula pd hang pun...mungkin kerana kasihan je..dn lagipun hang dah tadek 'anu' tuh..caner lak nanti??Hadoi..kesian..kesian..kesian..cer la pikiaq panjang cket..adesss..

Hmm nk ckp banyak pun...benda dah jadi kan??Aq harap mamat ni kembali la ke pangkal jalan..
Check it out da news guys n gurls!!

Click here ----> JOM TERJAH!!

1 comment:

  1. dh xde bende 2 rsnye pompuan pun dh xnk. kesian.

    ReplyDelete

Sahabat Sakura