Pages

Thursday, October 27, 2011

Love Donkey..Having Sex With Donkey

Assalammualaikum dan selamat petang!
Whoaaaa!Terkejut tapir jap aq baca 1 artikel ni kat MyMetro baru jap tadi..

Walawei..
 

Cer korang tengok gambar keldai tuh..korang selera tak??Ish3..ni kat negara asing..agak2 korang la kan..kat Malaysia ni ada tak yang kelakuan pelik gini??

Opsss!Terlupa plak aq nak story sikit sal entri aq tuh..hehehe sori ye para 'readers'..macam nih.."Seorang lelaki 'bercinta' dengan keldai" Ha tu ar tajuk artikel yang sebenar..Mamat nih sebenarnya melanggan pelacur..ada la kena bayaran sekian2 kan..tapi dy kata..pelacur yang dilanggan tu tiba2 bertukar jadi keldai..selepas dy tinggalkan bar tu..dy rasa dy memang benar2 dah jatuh cinta pada keldai tu..yarkss!!

Hahahaha pelik bin ajaib betul perkara2 yang berlaku di dunia asing nih..ini lah kekuasaan Allah s.w.t. pencipta kita Yang Esa..

p/s : Korang2 janganlah buat perangai pelik gini weh..  =p

1 comment:

Sahabat Sakura