Pages

Monday, October 17, 2011

Kerana Cemburu Si Isteri Dibakar Hidup-Hidup

"KUALA LUMPUR: Suami setan! Itu ungkapan yang layak diberikan kepada seorang lelaki berusia 28 tahun apabila didakwa bertindak kejam 'meletupkan' isterinya sendiri menggunakan bom petrol ketika mangsa sedang mandi dirumahnya di Kampung Baru di sini, tengah malam kelmarin."

Hai sungguh tak tahu lah apa nak jadi dengan dunia zaman sekarang..terlalu ramai yang pendek akal..sering kali mengambil jalan mudah je tiap kali menghadapi masalah. Contoh macam tajuk berita hMetro harini..takkan cemburu punye pasal,si suami ada hak tersendiri untuk menjatuhkan hukuman pada si isteri??

Aq rasa kalau cemburu sangat pun, baik ceraikan sahajalah. Kita manusia ni takde hak pun nak mencabut nyawa manusia lain.Ish..ish..ish..geramnye aq dengan manusia zaman sekarang!!!

No comments:

Post a Comment

Sahabat Sakura