Pages

Sunday, October 23, 2011

Melampau betul - 18sx!


Hehehehe..melampau ke??Jangan lak terkejut eh dengan tajuk entri aq tuh..lau korang2 rasa tak berapa melampau..baguslah..tapi aq yang rasa macam melampau je bile tengok nih..cer korang sendri tengok lah aksi2 melampau yang sempat aq rakamkan sebelom masuk bilik tadi..ish..ish..ish..


Hahahaha..aq pun tak taw pe hal si jantan kakak aq nih tetiba macam sengal je malam nih..agaknye dy sangat2 menikmati saat2 dy dapat tido dalam umh kot hujung2 minggu macam harini...kekekekeke...

Kakak aq bukan kejam..kakak aq tak bagi dy ni tido dalam umh sebab dy pernah melepaskan 'hajat' dy dalam umh..tu yang kakak aq hangen sangat tuh.

Herm..sekali pandang aq tengok macam comel..manje..dua kali pandang dah macam mengada-ngada pulak si jantan nih..hehehehe..

p/s: sayangilah kucing..beliau sangat2 comel!!

No comments:

Post a Comment

Sahabat Sakura