Pages

Friday, October 21, 2011

Promotion!!!

Assalammualaikum dan selamat malam para bloggers yang disayangi...

PROMOTION!!

SALES!!

MEGA SALE!!

Wahhhhh!!seronok je kan pada mereka2 yang boleh lah di kategorikan sebagai 'kaki shoping' tu bila ternampak atau tahu atau terdengar perkataan2 seperti di atas tuh..hehhee...tamo marah2 ye..gurau2 je..

Sebenarnya sejak semalam lagi nak buat entri tentang ni..tapi semalam tak sempat buat..mengantok dah datang cepat sangat..


Ha ini lah produk yang sedang BADC promosikan sekarang nih...sebelum nih..sampul duit raya..produk nih pun 'LIMITED EDITION' gak..melainkan pihak pengurusan melanjutkan lagi jika mendapat sambutan hangat..hehee...hope korang2 peminat BADC ni bagi la sokongan pada kami ye...

Poster Promotion Wet Tissue BADC
p/s : Menjaga kebersihan itu kan amalan mulia lagi terpuji =)

No comments:

Post a Comment

Sahabat Sakura