Pages

Sunday, February 3, 2013

Tasha Manshahar - Next Youtube Artis ker?


Assalammualaikum wbt

Lately lagu ni dah semakin fresh dalam kepala hotak ni ha .. since terjebak kot dengan lagu ni .. adeh .. susah betul la .. dan lately ni la baru aku TER-suka pada lagu ni .. hahahahaha. Aku usha kat google dan youtube, tengok dah ramai cerita tentang si gadis ni. Tapi aku baru la ni ar nak terkedek-kedek up tentang gadis ni .

Mesti dah ramai dengar lagu "Be Mine" tu kan? Aku pun dah lama dengar gak lagu tu, just lately ni je baru rasa happy sikit bila setiap kali dengar lagu tu .. bkn keseluruhan lagu or official video dia yg buat aku tertarik pada lagu tu .. hanya certain lirik je yg buat aku tertarik dan alwasy terfikir .. after ada seorang kawan telah menerangkan pada aku akan certain lirik itu .. dan kawan ni akan petik lirik ni , bila aku sedih or sentap dengan kata2 dia .. bila aku teringat petikan kat bawah ni .. automatik aku akan tersenyum kembali .. thanks kawan ..


"Dalam pada ku gembira, kadangkala sedih juga .."

Inilah yg diajarkan oleh si dia, kawan itu .. Dalam seharian kehidupan kita pasti ada gembiranya .. tapi dalam gembira tu, pasti juga ada sedih yg terselit .. cuma kegembiraan yg terpamer tu mampu menyembunyikan kesedihan yg tersimpul rapi dlm hati kita .. biar lah orang lihat kita gembira je .. dari kita sering menunjukkan kesedihan kita .. gembira tak bermakna kita takde masalah dan kita takde kesedihan dalam diri ni .. biar Allah swt je yg tahu apa ada dalam hati kita ..


Jom layan dulu lagu ni ..





Tasha Manshahar be Mine 670x1024 Biodata Tasha Manshahar

Biodata ringkas yg aku perolehi dari 1 blog:

Nama penuh : Nur Nadia Natasha bt Mohd Manshahar
Umur : 21 tahun
Tarikh Lahir : 22 November 1992
Asal : Sandakan tapi tinggal di Kajang



info kredit to ProfHariz.com 


Tinggal kat kajang je? Alahai dekat je la dengan aku .. hahahahahaha .. ada sape2 kesah plak kan? Whateverrr! tu je nak story pagi ni .. kata2 semangat utk aku tersenyum semula .. adalah petikan lirik di atas tu .. so, bangun weh!bangun!


4 comments:

  1. Replies
    1. hehehe bru je nk rsa lgu ni best ..
      dlu tiap kali dgr .. bese2 je ..

      Delete
  2. saya suka tengok dia bawak lagu dengan syada amzah, dia bawak lagu call me maybe dicombined kan dengan lagu payphone. masuk la lagu 2 ni. memang sedap!

    ReplyDelete
    Replies
    1. oh yaka? blum sempat dgr semua lgu yg dy bwa .. nti sy akn try dgr gak ..

      Delete

Sahabat Sakura

They're G+