Pages

Friday, February 8, 2013

Berserah Pada Allah swt [Runsing = Sakit Kepala]

Assalammualaikum wbt ..

Salam Jumaat yg indah .. pagi2 lagi dah hujan lebat .. hmm sejuknya .. tapi sebaik celik mata .. sakit kepala yg datang sejak malam semalam, masih lagi bertamu kat diri ini .. Kenapa?Mengapa?Kerana seseorang ...


Jika sakit ni berterusan, mungkin after lunch aku patut ambil MC je .. dan berehat kat umah dengan 7 ekor anak2 berbulu aku tu .. even sekarang pun tak dapat fokus pada kerja .. mata seakan mahu tertutup rapat .. Jika aku berterusan tertekan dan sakit kepala, besar kemungkinan selera makan aku akan terganggu lagi. Dan sekali, dua kali serta berkali-kali lah BFF aku bagi ceramah percuma pd aku nanti.



Aku berserah sekali lagi pada Allah swt .. aku percaya perancangan DIA adalah yg terbaik .. ini cuma 1 lagi ujian kecil buat diriku utk menguji sejauh mana kekuatan iman, keteguhan iman, kesabaran dalam menghadapi ujian dari Nya selama mana aku masih hidup.

2 comments:

  1. Replies
    1. ha'ah .. Bubu bsalin lg .. dpt 6 ekor, kalini sumer hdup .. lum bkesempatan nk bt entri ttg ank2 bru yg sht dn cergas tu ..

      Delete

Sahabat Sakura

They're G+