Pages

Friday, February 1, 2013

Miss You Always!


Assalammualaikum wbt ..


Nama dia Ng Kai Meng a.k.a Barry .. Comel kan? Hahaha ramai yg rindu gelak tawa dia .. dia memang seorang yg sangat happy go lucky. Actually, he's me ex-Head Department! Sangat rindu kat dia kot . Harini entah apa tujuan sebenar dia entah datang melawat rakan2 ofis Big Apple. Sangat seronok dapat jumpa dan berborak sama2 dia .. Aku memang sangat2 rindukan dia ni sebab bila aku susah hati, dia mesti buat lawak. Bila aku risau tentang kerja, dia mesti akan nasihatkan aku. Pendek kata, bila aku dalam -ve mode .. dia kan buat something or cakap pape jelah utk tukar aku kepada +ve mode segera. Bekerja di bawah dia , memang kurang stress aku .. berbanding Head Department skrg. Bkn sengaja nak compare, tp memang lain sgt .. nak plak Ketua skrg ni PEREMPUAN .. hmm bosan ..

No comments:

Post a Comment

Sahabat Sakura

They're G+