Pages

Thursday, January 31, 2013

Dalam Hati Ada Taman

Assalammualaikum wbt ..



korang mesti ada yg layan cerita ni kan? aku pun tak tahu la mcm mana aku boleh terjebak melayan cerita ni .. cuma nya bila aku teringat, aku tengok lah .. tgu msa tayangan .. jk dah tak ingat, memang terlepas begitu je lah .. huhuhu .. rugi .. rugi ..rugi ..



sangat sweet dn comel tgok gambar dorang berdua ni .. dah nampak semakin serasi bila dah semakin kerap berganding bersama-sama.


* * * * * * * * * * * * *
Untuk tonton LIVE


Untuk DOWNLOAD



Sinopsis Dalam Hati Ada Taman

Mengisahkan seorang ibu tunggal (lakonan Amy Mastura) yg bersendirian membesarkan anak perempuannya Bella (lakonan Elfira Loy) di Kota Paris. Dia sanggup lakukan apa sahaja kecuali menjual diri agar anaknya dapat dibesarkan dengan sempurna. Bella bekerja di kedai pastri untuk menyara diri dan ibunya.

Di kedai pastri, dia berkenalan dgn Randy (lakonan Randy Pangalila) yg turut sama bekerja di kedai pastri tersebut. Randy sudah pun mempunyai tunang yg seksi iaitu Sofea (lakonan Hanez Suraya).

Bella dipaksa berkahwin dgn jejaka yg tidak dicintai iaitu Danial. Kerana terdesak dia meminta bantuan Randy supaya menyamar sebagai tunangannya. Konflik demi konflik, dalam masa yg sama Randy dalam diam sebenarnya mencintai Bella, begitu juga Bella.


* * * * * * * * * * * * *



2 comments:

  1. wah..bg link bgus gk..luqman crik arituh smpi episod 4 jer

    ReplyDelete
    Replies
    1. wah layan ke citer ni? hehehe .. ngatkan gegurl je layan .. btw, nk kna edt smla entry ni .. tlupa nk ltk link site yg sy jmpe link citer ni .. huhu takot t kna banned lak ..

      sy pn lum sempat tonton hbs lg .. hehehe

      Delete

Sahabat Sakura