Pages

Monday, February 13, 2012

Salam Takziah

Assalammualaikum..





Kalini entri arul pendek je rasanya..
Emosi arul tak berapa stabil..kepala pun sedikit sakit..cuba bertahan kerana takot tukar jadi migrin..

Nak ambil cuti, kerja masih bertimbun..tapi apakan daya..
Buat jugak kerja..tapi slow giler..Kak Marie tetiba demand macam2..maaf kak,tak sempat siapkan...

Hmm..sebaik bangun dari tido pagi tadi..tengok hp..Along arul ada mesej arul..menyampaikan berita yang sangat2 mengejutkan arul..Mak andak arul dah kembali ke rahmatullah..Padahal petang semalam, arul baru sahaja bawa Along dan Angah arul melawat dy kat ICU..Mak andak baru lepas operate masa tu..

Allah lebih sayangkan Mak andak..Abah dan emak pagi2 lagi dah gerak balik ke Sekinchan..Mak andak merupakan kakak kepada abah..kakak yang paling rapat dengan abah..arul percaya, pasti abah sangat2 sedih sekarang..kerana abah takde lagi tempat mengadu..

Harini arul balik kerja awal..arul dah minta izin Head Office, Mr.Jerry..untuk hadiri majlis tahlil malam ni..

Kepala arul sangat2 serabut..


p/s : rindu sangat pd My Prince..tapi dy dah DELETE Princess dy dari segalanya.. (T_T)

No comments:

Post a Comment

Sahabat Sakura