Pages

Saturday, December 17, 2011

SAYS.my



Sebelum ni arul hadapi masalah tak boleh post kat wall fb arul automatically..then dah send problem,problem pun setel..Sehari selepas itu, arul tak dapat login via fb lak akaun Says.my arul nih..beberapah hari jugak la..then arul send report lagi pada Says.my..the next day dapat emel dari Says.my mengatakan begini..huhuhuhu..


"Hey Are_Rull,
Our development team has been working hard to build a new interface for the SAYS community.  They will be deploying a whole new SAYS tomorrow morning.

SAYS.my will be going through some serious construction from 4am-6am (GST+8.00 16/12/2011), sorry for the inconvenience."

Malangnya sampai harini pun arul masih tak boleh login guna akaun fb..huhuhu...
Korang jom LIHAT sini...


No comments:

Post a Comment

Sahabat Sakura

They're G+