Pages

Wednesday, March 7, 2012

Susu HL yang penuh dengan KHASIAT


Assalammualaikum wbt (^_^)

Kalini arul cuma nak ingatkan kawan2 kat luar sana...SUSU tu baik untuk kesihatan, menguatkan tulang dan menguatkan gigi..hehehehe..

Harini arul berniat nak setelkan kerja2 yang bertangguh semalam gara2 arul ambil cuti sehari..huhuhu..cuti menenangkan fikiran dan badan..Semangat giler kot..bangun awal, datang kerja awal sikit dari selalu (ngeh3)..


Haaaa !! Inilah menu makan tengahari arul siang tadi..huhuhu..tetiba je arul hilang selera selepas texting dengan My Prince jam 1pm tadi..kepala pun buat hal sikit..hmm terus cancel nak keluar lunch dengan adik ofis tu..sian dy..tapi takpe..pakwe dy kan ada untuk teman sentiasa..hehehehe..Dari jam 2pm hinggalah 6pm, arul minum susu ni je..disebabkan banyak sangat kerja so arul sempat minum separuh kotak je lah..selebihnya arul bawa balik rumah dan sambung minum kat rumah pulak..hmm serasanya..memang ini lah yang akan jadi rutin pada arul kot selepas ni..

Kenapakah entah lah..(maaf,ayat tunggang langgang..weeee~)..harini terasa rindu sangat2 pada My Prince..rasa nak menangis tadi..niat dihati tak nak dy tahu..yela,sape lah diri ini kan nak merindui dirinya yang sudah berpunya..apatah lagi mengalirkan air mata kerana dy..tapi lagi arul tahan, lagi arul sakit..jadi arul pun texting bagitahu dy jugak..biarlah apa pun tanggapan dy pada arul..perasaan ini ikhlas..lebih ikhlas dari dulu..dan lebih ikhlas dari sape2 pun dy kenal..(insya'allah)


" Ya ALLAH, aku hambaMu yang tersangat hina ini bermohon perlindungan dariMu..ku mohon dirinya sentiasa di bawah lindungan Mu Ya Allah..semoga dy berjaya mencapai cita-citanya " amiin~

2 comments:

  1. susu HL ni sedap kot..sekali hadap rasanya da boleh habis..hee~

    ReplyDelete
    Replies
    1. bkn kot..MEMANG sedap pun..hehehehe..
      tp arul x blh ar skli hadap je lau y bsar gni..

      Delete

Sahabat Sakura

They're G+