Pages

Sunday, March 25, 2012

Saturday @ office again???



Assalammualaikum wbt

Harini hari Sabtu bersamaan 24hb Mac 2012..

Harini seperti biasa la aku kena masuk kerja (09:30am -01:30pm) walaupun malam semalam company aku buat Birthday Celebration sampai lewat malam buat Birthday Girls/Boys Jan,Feb dan March.  Bos belanja karok tu beb!! Hahahaha...aku segan ar nak layan karok..hehehe..part ni aku terlupa nak share dengan korang..nanti aku story kat entri lain k..

Entri kalini aku cuma nak story tentang weekend aku yang hari2 kena kerja setiap Sabtu..Macam biasa, dulu aku pernah story kat entri SAKURA (i) ni..juga ada kat entri SAKURA (ii) NI..tapi aku rasa bulan ni aku belum ada buat stayback macam last month..hahahaha..sebab???ada aktiviti best ke kan??Ah,memang tidak lah..cuma....minggu pertama, aku gaji..jadi wajib buat aku untuk pulang ke kampung..minggu lepas aku pergi Lumut jumpa My Prince..hihihihi..Minggu ni pulak, ada niat nak stayback gak..tapi keadaan kesihatan tak berapa mengizinkan pulak..FYI, until now..kepala aku masih sakit lagi..ubat takde..petang tadi lupa nak pergi farmasi beli ubat..so now,terpaksa la tahankan aje kan??So, aku mengadu kat adik ofis aku ni..dy pun jenis kuat membebel gak..sudahnya, dy hasut aku untuk balik umah dan tido je..tak payah gatal2 nak stayback kalau dah sakit2 nih..Bukan apa, dy faham la sebab sakit aku ni pun sama macam sakit yang dy ada gak..

Tepat 01:30pm, aku pun siap2 blah dari ofis..tanpa aku sedari waktu kerja dah habis sebenarnya..Aku sedar pun bila, assistant aku dah berdiri standby nak balik.Bukan nak kata kerja banyak sangat, tapi aku sedang fokus nak siapkan Executive Summary Report last month..bulan 3 pun dah nak habiskan..yang pasti, aku kena buktikan pada Higher Management aku yang aku boleh buat kerja2 yang aku kena pikul sekarang ni. Superior aku tak sempat buat report2 ni sebelum ni. So terpaksa la aku refer contoh report dari Superior yang sebelum tu lagi..Contoh report 2010 k..hahahha..pening gak aku..tapi honestly, aku seronok bermain dengan nombor..kepala aku akan fikir tentang tu je..cuba mencari penyelesaian..so dapat ar lupakan sejenak masalah jiwa ni kan..



p/s : ada terlintas niat dihati nk amik sijil pape yang ada kaitan dgn Software ke,statistik ke, IT ke..ada sape2 taw tak mana nak dapat info???

No comments:

Post a Comment

Sahabat Sakura

They're G+