Pages

Sunday, March 11, 2012

Culik Mak Sendiri


Assalammualaikum wbt


Ish..ish..ish...apa nak jadi la kan...mak sendiri pun sanggup 'culik' demi kepentingan diri sendiri. Itu lah yang terjadi pada seorang ibu kesayangan seorang anak bongsu beliau.


Hehehehe ... jangan la korang tersalah faham pulak ye... Gambar kat atas ni adalah wajah mak tercinta arul.. Dan cerita rekaan kat atas tu pun tipu belaka...ngeh3.. Al-kisah yang sebenar adalah...hehehehehe (*blushing*) semalam arul dan kakak2 selamat sampai ke kampung halaman jam 7malam..saje habiskan hujung minggu di kampung..Then entah la..sejak sebulan yang lalu rasa,teringin sangat nak tidur dengan emak arul ni...Malam semalam tetiba emak tanya kat arul.. "tidur mana?" "tidur sorang ke tidur dengan emak?" .. ah apalagi..dah bagi green light..hahahahaha..abah balik je,arul pun terus bagitahu kat abah yang arul nak tidur dengan emak malam tersebut..hehehehe...abah pun ON je.. "culik" my mom untuk 1 malam aje pun..petang ni nak gerak balik umah cheras dah..

6 comments:

Sahabat Sakura