Pages

Thursday, September 6, 2012

Wow!!! Astro nak bagi Ipad FREE!!




ha korang .. ASTRO sedang bermurah hati kan sekarang .. nak bagi ipad setiap minggu .. korang tak nak ke? bukan susah pun .. hanya dengan 3 langkah mudah je .. untuk korang sertai pertandingan yang dianjurkan ASTRO ni .. tapi sebelum tu .. cuba korang baca kat bawah ni .. antara sebab-sebab kenapa korang perlu .. wajib .. harus .. sunat .. untuk bertukar kepada e-billing sekarang !!



yang paling penting .. kita saling membantu dalam mengekalkan dan memelihara alam sekitar kita .. kan?kan?kan? kurangkan penggunaan kertas bermakna kita telah mengurangkan penebangan pokok2 balak di hutan tuh .. selamat lah ekosistem negara kita .. juga hutan2 khatulistiwa kita .. hehehe ..




Hanya dengan mengikuti 3 langkah mudah ni .. korang dah berjaya sertai contest yang ASTRO buat ni .. dan korang sudah pun berpeluang memenangi ipad2 yang ASTRO janjikan ..


Langkah 1
Log in www.astro.com.my

Langkah 2
Isi segala maklumat yang diperlukan di bahagian "Register Here"
Kemudian klik "Register" setelah selesai isi segala maklumat.

Langkah 3
Kemudian boleh la pilih jenis e-Billing yang dikehendaki
cuma ada 2 pilihan : emel @ web


Ha kan mudah tu .. silalah berfikir secara waras k kawan2 .. selagi kita boleh jimatkan penggunaan kertas di muka bumi ini .. kita lakukan .. jangan pentingkan diri sendiri ..


#LOVE YOUR MOTHER NATURE#



Untuk maklumat lebih lanjut dan jelas .. korang boleh lah terus klik gambar pertama di atas ataupun di SINI.

No comments:

Post a Comment

Sahabat Sakura