Pages

Friday, September 7, 2012

Fun Fair @ Balakong, Cheras


assalammualaikum wbt ..

makan sudah .. lelap sebentar pun sudah .. elok sedang memaku pintu bilik di dapur .. tetiba abang ipar nak keluar .. kakak pulak tetiba je ajak pergi FunFair .. aku? ikut @ tinggal? mengantok pun tetap join .. adoi .. baru niat nak lena awal harini .. tapi harini pun dah terlebih waktu tidur aku .. cewah !!

gambar pertama yg aku terus snap


masih lagi game yg sma .. ngeh3


ha ini pemandangan dari atas ye .. atas mana??


ini pun pemandangan dari atas .. kami semua ke-gayat-an ..


benda alah ni je la yg aku naik dgn kakak aku, abg ipar aku dan anak2 dia ..


ini budak kicik .. mula2 kemain takot .. lepas naik itu roda .. terus rambang mata mau main semua game .. ayoyo..


ahahhaha masih game yg sama menjadi tarikan mata aku .. tapi rasa di hati macam nk cuba yg kat Genting tu dulu .. baru extreme sket kot .. ngeh3

Sebelum ni FunFair yang ada .. tak berapa best .. mostly game memang utk kanak2 sahaja .. so bored .. yang kalini .. kira ok la .. orang dewasa pun boleh join jugak .. tapi tak galakkan la nak pergi FunFair selalu ye .. membazir duit je .. hahahahahaha ... ada lagi beberapa game yang aku main .. game bodoh2 je .. dapat lah hadiah pun bodoh2 je .. nanti aku upload hadiah apa telah aku dapatkan main kat FunFair tadi .. tak berjaya dapatkan teddy bear utk kakak aku .. sian dia .. kuciwa tah pape .. hahahhaha

Ok lah .. saya mahu tidur dulu .. selamat malam semua ..

No comments:

Post a Comment

Sahabat Sakura

They're G+