Pages

Monday, September 24, 2012

Selamat Bertunang Sahabatku_Emma Karim



Assalammualaikum wbt ...

3 dara pingitan yang 2 dari nye telah pun dirisik


23/09/2012, Ahad - seorang lagi kawanku selamat menjadi tunangan orang .. hehehe tak sangka dia dulu tukar status single antara kami bertiga .. tapi dalam diam tak diam pun .. si baju kurung merah tu .. akan menyusul jugak minggu ni (29/09/2012-Sabtu) .. huhuhu macam dah berpakat je kan? aku? usah ditanya la .. mana ada calon lagi .. hehehe .. Siti Fatma bt Abd Karim .. dia adalah rakan sepermainan aku sejak kecil .. kami sekolah sama2 sejak dari tadika lagi hingga Darjah 6 .. pergi balik sekolah pun sama2 .. 'merempit' basikal sama2 .. sorang basikal rosak, sama2 tolak basikal sampai ke sekolah .. kami bertiga sering bersaing tiap kali ada peperiksaan .. hahaha .. masing2 punya kelebihan tersendiri .. kawan aku yang ni terror giler math .. aku yang tak pandai ni, sempat lagi menuntut ilmu math dari dia beberapa minggu sebelum UPSR .. Alhamdulillah segalanya berjalan lancar .. aku pun berjaya .. Ehem! Jangan bandingkan pape ye .. saya punya kawan2 yang cantik2, kurus dan tinggi lampai .. tapi saya gemuk dan comot .. hu3 [abaikan]

Next entri .. story tentang E-Day gadis si baju merah tu pulak .. excited ni .. kena balik kg semula .. hahahaha .. dan another story adalah kawan masa aku study Diploma-Degree ..


dia la orang nye .. her big day on 30th of Sept 2012 (Sunday) .. insya'Allah aku akan usahakan utk pergi ke majlis Kakak sorang ni kat Desa Temuan. Ada yang nak join ke? hehehehe .. masa hadir majlis pertunangan dia ni .. arul sempat lagi sesat kot .. adoiyai .. orang ramai dah nak balik .. arul baru sampai .. huhuhu .. tapi takpe .. JANJI DITEPATI .. jumpa nanti ye kak ..



Dia lah yang seterusnya .. jangan main2 .. seorang programmer ni taw .. keje kat bangunan sebelah KLCC tu .. hehehe .. kawan2 aku semua keje hebat2 ... i'm proud of them! Dia seorang yang gilakan warna ungu LAVENDER! Dia yang akan bertunang weekend ni .. sweet kan dia? hehehe ..

Ok la .. aku dah mengantok .. terlewat sikit nak update story tentang kawan2 aku .. malam ni aku gagahkan jugak utk update kerana aku takot terus tak update .. aku mintak diri dulu utk tidur .. badan dan otak sangat penat sebenarnya ..keje pun bertimbun .. stress lagi .. aduhai ..


Sebelum tu mohon rakan2 readers ringankan jari utk klik di sini ---> Little Beetle
Menderma itu amalan mulia .. terima kasih pada yang sudi (^_^)



"Selamat Malam"







No comments:

Post a Comment

Sahabat Sakura

They're G+