Pages

Thursday, September 6, 2012

Emma Ma'embong_Pelakon OST Kau Yang Terindah




kenal tak wajah ni? kenal tak senyuman manis awek ni?
hehehehe .. arul tetiba jadi suka lak tengok muka pelakon baru ni selepas Siti Saleha tu ..
she looks really ....... *speechless jap*
bagi arul la .. dari raut wajah dia ni nampak macam orang nye sopan santun, lemah lembut je kan .. tapi hakikatnya, arul tak tahulah kan .. bukan arul kenal dia pun .. ngeh3 ..

ok pape pun, nape tah tetiba rasa nak share info tentang pelakon cantik manis ni .. serasa arul, pasti ramai jejaka diluar sana sedang menggilai pelakon baru ini .. hehehe



Biodata ringkas :

Nama penuh : Fatimah Rohani bt Ismail
Nama samaran : Emma Ma'embong
Tarikh Lahir : 27 Mac 1992
Pekerjaan : Artis/Model



Mesti ramai yang tertanya kan, kenapa nama dia macam tu .. arul pun sama .. terfikir gak .. dari mana pulak datang "Ma'embong" tu? huhuhu .. setelah digodek-godek .. arul pun terjumpa lah penjelasan beliau ..


ha bagus kan? gabungan nama dia dan ayah dia .. baru lah betul .. macam anak2 muda sekarang .. sibuk nak gabung2 kan nama dengan pakwe/makwe je memanjang .. hahaha .. ok lah .. jom lihat koleksi gambar2 beliau .. arul tak ambil banyak .. takut .. huhuhu .. arul ambil mana yang sedap dipandang je ..











ok .. tu je lah .. hehehe ..

No comments:

Post a Comment

Sahabat Sakura