Pages

Sunday, May 18, 2014

Buat Duit Dengan Bisnes Baju Kurung

Assalammualaikum wbt ..

Bulan Ramadhan semakin menghampiri kita. Sedia maklum rata-rata rakyat Malaysia ni pelbagai persiapan nak dibuat bila menjelang satu-satu musim tu. Antaranya kuih raya, baju raya, lemang, dodol, ketupat dan macam-macam lah. Paling meriah kuih raya dan baju raya. Korang dah siap ke baju raya tahun ni? Rasanya dah ramai Tailor yg tutup order sekarang ni. Bagi yang sedang mencari duit lebih untuk persiapan raya tahun ni, rasanya bisnes ni pasti boleh membantu secara pasif.


TAK PERLU mesin jahit! TAK PERLU kemahiran menjahit! TAK PERLU butik/kedai

Apa sebenarnya Bisnes Baju Kurung ni??

Baju kurung adalah pakaian tradisional sejak turun temurun lagi. Aku pasti korang semua dah tahu apa sebenarnya baju kurung. Jadi tak perlu la kot aku cerita panjang lebar pasal baju kurung ni, lebih baik aku terus je cerita kat korang bagaimana korang boleh buat duit dengan Bisnes Baju Kurung ni.

Bila sebut bisnes, sudah pasti ada proses jual beli yang berlaku. Bisnes Baju Kurung yang aku maksudkan ialah korang menjadi peniaga baju kurung dan untung 100%. Ya! 100% untung! Dah lumayan rasanya kan? Tapi jangan gelojoh sangat..hehehe. Itulah sebabnya korang perlu teruskan membaca kerana kat sini je aku bongkarkan rahsia ni. Peniaga kat luar sana takkan nak berkongsi rahsia keuntungan yang dorang dapat tu.

Gambar Hiasan

Betul ke Bisnes Baju Kurung ni boleh buat duit?

  • Dianggarkan setiap golongan wanita Melayu di Malaysia mempunyai sekurang-kurangnya sehelai baju kurung.
  • Peningkatan mendadak 10-20 kali ganda bila tiba musim perayaan sepert Hari Raya Aidilfitri.
  • Kini pelbagai bangsa pun mula memakai baju kurung.
  • FAKTA BENAR : Penjual baju kurung di Masjid India Kuala Lumpur memperolehi pendapatan bersih RM15,000 - RM30,000 pada bulan Ramadhan!!
  • Keuntungan bisnes baju kurung boleh mencecah 100%-300% bergantung pada jenis baju kurung, lokasi anda menjual dan beberapa faktor lain.
  • Peluang untuk anda buat duit RM1500-RM4500 sebulan adalah sangat cerah! Malah sebenarnya boleh dapat lebih tinggi lagi daripada keuntungan yang aku nyatakan.
Ini adalah beberapa masalah jika korang nak berniaga secara KONVENSIONAL:

  • Kena beli mesin jahit
  • Kena belajar & masuk kelas menjahit
  • Kena upah orang
  • Tidak mampu kejar trend baju kurung
  • Susah nak jual sebab kena buka kedai/butik

PENYELESAIAN bermula disini:



Jangan lepaskan peluang keemasan untuk mencari duit sampingan menjelang Ramadhan yang bakal tiba!!

No comments:

Post a Comment

Sahabat Sakura