Pages

Saturday, March 16, 2013

Nuffnang Premiere Screening - G.I. Joe Retaliation (3D)

Assalammualaikum wbt ..


Synopsis :

Framed for crimes against the country, the G.I. Joe team is terminated by the President's order, and the surviving team members face off against Zartan, his accomplices, and the world leaders he has under his influence. 

G.I. Joe Retaliation stars the all-round buff Dwayne Jackson, the sexy Channing Tatum and the classical Bruce Willis as a part of the elite military unit fighting back internally with the government who wants nothing more than to overthrow them!

Let's enjoy the pictures first ...




THIS IS WHAT I'M WAITING FOR!!!

* * * * *

Seriously every year aku tunggu sambungan movie G.I. Joe ni, akhirnya muncul jugak. Pergh!! apasal la lambat sangat dorang buat sambungan .. yg  1st dulu aku keluar pergi tengok dengan Mr. Doremon tu tahun 2009 .. bila tengok ending movie tu, aku dah dapat agak mesti ada yg 2nd nanti ni .. G.I. Joe the Rise of Cobra, aku tengok kat panggung wayang .. tak lama pastu aku dapat stok movie dari kwn2 plak .. lepas tu, ada keluar kat Astro pulak .. banyak kali aku layan pun, masih tak puas hati sebab ending seriously tergantung .. Kalini dah nak keluar yang 2nd (continous), hope sangat dapat tengok, tengok sorang2 pun jadi .. asalkan dapat layan. Bior pueh hati den!!

Banyak movie lakonan The Rock, memang aku layan. Nak tahu caner aku boleh terminat plak pada bekas ahli gusti ni?? Ni sumer pengaruh tengok WWF la! Hahahahhaha .. dulu2 aku akan layan gusti bila ada nama2 ni je .. THE ROCK, THE UNDERTAKE, STONE COLD STEVE AUSTIN .. hebat tak? Ahli gusti pun aku dah kenal. Tapi takde la fanatik sangat benda2 ni .. rancangan tak tutup aurat yg melampau, aku pun malu tengok sebenarnya .. so day by day, aku dah tak layan gusti pun .. dorang2 pun dah tak muncul lagi kat arena gusti .. aku pun tak tahu kenapa, malas nak amik tahu .. tapi The Rock dah mula jadi pelakon pulak .. He's so cute rasanya!! Jom la layan gambar2 terpilih barisan pelakon G.I. Joe ni .. later or sooner, aku akan buat entri tentang pelakon2 yang aku minat lak .. inshaa Allah .....



Dwayne Johnson

kening tu yg mahal ..

see his smile? really adore .. hu3

muke ganazz .. tapi sgt cute!



Channing Tatum

kau hado?? bpe pack? hahahaha

senyuman~

his wife



Lee Byung-Hun

ado tak? hihihihi

senyuman lagi ..

smart & cool (^_^)


ok lah, ok lah .. cukup lah kot .. dah gaya macam aku ni apa je .. ahhahaha .. minat tu tak salah kan? bukan dorang kenal aku pun .. ok la, tak sabar nak layan movie G.I. Joe ni yg bakal keluar di pawagam pada 28 Mac 2013 - Khamis . Tapi kalau beruntung, dapat tiket percuma dari Nuffnang .. boleh la tengok Premiere Screening pada 26 Mac 2013 - Isnin bertempat di GSC, Tropicana City Mall. Harap2 dapatlah, please Mr. Nuffnang ....



No comments:

Post a Comment

Sahabat Sakura

They're G+