Pages

Saturday, December 29, 2012

Kreatif tapi Bangang!!


Assalammualaikum wbt ...

Kreatif tapi Bangang!! itu yg aku dapat katakan selepas terbaca entri dari Apit pagi2 hari ni .. kenapa manusia zaman sekarang ni semakin kejam lagi tak berhati perut .. binatang yg tak berdosa pun nak dijadikan mangsa .. mengikut selera otak yg tah hape2 tah ..


gambar dari blog Apit

ha apa korang rasa selepas tengok gambar2 ni? seronok ke?cantik ye? aku sendiri pun tak sanggup nak tengok lama-lama gambar ni .. terus teringat anak-anak berbulu aku kat rumah tu yg comel2 lagi innocent .. cis! memang rasa nk rejam2 orang yg menzalimi kucing2 ni ..

korang boleh terjah blog Apit untuk cerita yg lebih jelas .. 



Jom kawan-kawan .. sama-sama kita sebarkan berita ni .. agar kucing2 di dunia ni terselamat dari kezaliman manusia yg tak berhati perut itu ..

2 comments:

  1. absolute bangang! kesian kucing tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. taw x pe .. hidup2 lak tu dibuat gitu .. mcm la kucing2 tu xde jiwa dan perasaan ..

      Delete

Sahabat Sakura