Pages

Thursday, December 13, 2012

Jom Release Tensen Jap!


aku tak tahu kalau korang pernah dapat or tidak .. tapi benda ni kakak aku emel kat aku beberapa hari lepas sebab aku mengadu nasib pada dia .. aku sedang stress .. time keje masa tu .. 1st dapat emel, tengok nye tengok nye tengok .. haish .. lagi aku rasa nak tumbuk2 je wajah dalam emel tu .. but today, aku rasa nak guling2 lak gelak tengok muka bodoh tu .. hehehehe .. sebab sekarang aku memang tengah stress dengan keje .. personal, aku tolak tepi jap .. jom layan sat, pada sape2 yang sedang stress di tempat kerja ya .. yang stress hal peribadi macam aku ni ..memang la tak berapa nak relief tengok wajah2 ni ..



silalah try ye .. pasti relief ur stress nanti ..


No comments:

Post a Comment

Sahabat Sakura