Pages

Monday, November 26, 2012

RED BULL_Boost My Energy



assalammualaikum wbt ..

whoaaa! BOOST UR ENERGY!! hahahaha aku dah takde idea nak up entri apa .. FYI, aku tak pernah ok minum minuman ni .. harini .. saat ni .. tarikh ini .. ini lah pertama kali aku minum minuman RED BULL ni .. entah apa merasuk aku entah .. mungkin aku rasa nak beralih pada minuman ni pulak kot .. aku nak kurangkan ambil nescafe bila setiap kali penat dan mengantok ketika memandu .


ye, KETIKA MEMANDU .. tapi aku minum after lunch hour tadi .. hmmm pening ke? hahahaha .. sebenarnya aku penat .. semalam secara tetiba aku kena shoot terus balik pahang .. hantar kak lang aku dan anak2 ke umah parents .. memandangkan suami dia sibuk berkerja .. memandangkan aku gerak lambat gara2 kakak aku sendiri yang sampai lambat dari masa yang dijanjikan .. maka kami selamat sampai pahang around 02:30pm .. then after asar, 06:00pm aku dah kena gerak balik cheras semula .. memandangkan harini aku masih berkerja .. alhamdulillah, aku masih larat lagi ni nak masuk keje .. takpelah, demi mereka2 yang aku sayang seumur hidup aku .. dalam 2 minggu ni memang aku dan keluarga akan jadi sangat2 sibuk dan kelam kabut .. apa tidaknya, anak lelaki sulong abah nak kahwin dah .. hehehehe 



alhamdulillah .. petang ni dapat buat kerja tanpa ada rasa penat tu lagi dah .. hehehehe .. so memang sangat la membantu .. i'll change it!




psst!entri ini ditaip pd 14/11/12 tp baru harini nk publish .. buat2 fhm je la ye ..

No comments:

Post a Comment

Sahabat Sakura

They're G+