Pages

Friday, November 23, 2012

Kebenaran .. Penipuan .. Penyesalan


kebenaran
tidak, aku tak sanggup lagi berdepan dengan kebenaran
ye, itu yang aku harus terima

penipuan
tidak, aku tidak menipu tentang itu
ye, takde sape lagi akan percaya kata2 aku kerana
AKU PENIPU!!
itu gelaran kalian pada aku kan?

penyesalan
tidak, aku tidak menyesal mengenali awak, kamu dan dia
ye, kalian semua yang telah menyesali terlalu awal kerana mengenali diri ini



i really do HEART you

kau mengajarku 
agar tidak menyesal pada masa lalu ku
tapi bila terjadi pd diri sendiri
kau merasa menyesal yg teramat sangat

kau mengajarku
agar sabar dgn setiap ujian yg melanda diriku
tapi bila terjadi pada diri sendiri
kau menghukum ku seperti aku punca segala


#saya cuma manusia biasa .. hanya mampu menerima kesakitan, kelukaan, kesedihan ini .. saya tidak layak untuk berdendam atau menghukum sape2 .. tapi kalian semua sangat hebat dalam menghukum saya#

No comments:

Post a Comment

Sahabat Sakura

They're G+