Pages

Saturday, May 4, 2013

Nuffnang Blockbuster Campaign - Acer Hybrid Ultrabook


Assalammualaikum wbt ...

Setelah beberapa minggu yang agak suam-suam kuku semangat update blog, harini arul cuba untuk bersemangat semula untuk update blog ini .. biarpun tak ramai follower, tapi arul tahu blog ni masih punya readers yang tersendiri. Btw, lots of thanks pada silent readers/followers yg sudi blogwalking blog arul ni.

Ok, firstly arul nak mulakan dengan bercerita tentang jemputan dari Nuffnang yang tanpa disangka-sangka sebab status arul sudah pun bertukar pada Non-Glitterati .. huhuhu kerana arul ter-curang sekarang dengan Nuffnang dengan beralih arah pada Komli pula. Jemputan ni actually khas untuk yang berstatus Glitterati, tapi mungkin rezeki diri kan .. Alhamdulillah, ni pertama kali dapat jemputan begini. Tapi masih terfikir-fikir nak buat macam mana, cabaran agak mencabar. Tak tahu sama ada arul dapat buat atau tidak, teringin nak cuba cabar diri tapi entahlah.




Ni emel yang arul dapat dari Nuffnang pagi tadi. So korang ada idea tak nak buat macam mana? Arul ni tak berapa kreatif, huhuhu ... Kebetulan, arul memang dah bertahun pulak guna produk Acer ni kan .. adeh caner ek nak buat?? huhuhu .. Blogger otai ni pun dapat jemputan jugak .. hehehehe .. sama-sama sedang pening nampaknya memikirkan langkah yang patut diambil untuk kempen jemputan dari Nuffnang ni.

Apa pun terima kasih Nuffnang kerana masih memberi peluang kepada saya untuk kembali percaya pada Nuffnang  (^_____^)

4 comments:

  1. Meiya pon dapat jemputan ni. still takde idea jugak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. sme2 la kita mengerahkn otk ni bfkir ye .. huhuhu

      Delete
  2. sy pon dpt juga..tp wat pening kepala aje fikir..huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. ahahahaha x pyh la fkir smpai pening .. cool n steady je .. sy lum btindak pape lg nih ..

      Delete

Sahabat Sakura

They're G+