Pages

Saturday, October 27, 2012

Pengalaman Pertama Di Salon Rambut



Assalammualaikum wbt


tak pernah sepanjang hayat aku g salon utk potong rambut apatah lagi cuci rambut .. tah hape mimpi petang tadi .. angah aku bawa aku g salon yang dia pernah g dulu .. bajet dapat la repair rambut yg dipotong SENGET oleh seseorang ni dulu .. agar jadi lebih comey .. macam gambar kat bawah ni .. huhuhuhu ...



tapi auntie tu byk lak komen .. tak cantik la .. tak sesuai la .. haish .. malas dah aku nak fikir .. ikut sukahati ko la auntie, asalkan rambut SENGET aku ni dapat di repair bagi comey sket dari dulu .. dan tak perlu lagi aku nk ikat2 .. hahahaha .. gunting nye gunting .. hasilnye .. emmm, agak so-so la .. dah la auntie ni, sempat lak cakap rambut aku ni degil .. suka2 hati dia je .. rambut orang yang gunting rambut aku ni dulu ha, ye DEGIL SANGAT2!!



dapatlah cutting macam kat atas ni .. tapi yang kat atas ni comey la jugok .. dah muka bulat macam aku ni .. pastu auntie tu boleh lak g 'blow' kan rambut yg dah kontot gitu ... hadoi .. tak sanggup lak aku nak biarkan .. dah jadi 'KEMBANG SETAMAN' rupa aku .. huhuhu .. balik umah terus mandi dan basuh rambut sekali lagi .. yang penting buat sementara ni aku tak payah dah nak ikat2 rambut bagai .. dan rambut aku tak lagi senget2 .. huh!!




#actually, i hate this hair#

No comments:

Post a Comment

Sahabat Sakura