Pages

Thursday, June 28, 2012

Tablet Nexus 7


Assalammualaikum wbt ..


Table Nexus 7 dari Google

SAN FRANCISCO – Google meningkatkan tentangan terhadap iPad dan Kindle Fire dengan tablet Nexus dengan perisian terbaru Android dan gerbang gedung dalam talian untuk filem dan sebagainya. 
Tablet Nexus 7 itu akan ditawarkan pada harga kurang daripada separuh kos peneraju pasaran, iPad, sekali gus menjadi senjata baru Google dalam saingan dengan Apple, Amazon.com, dan Microsoft. 
Tablet berukuran tujuh inci itu dikeluarkan untuk Google oleh Asus.
“Kami mahu memberikan pengalaman terbaik Google sekitar kandungan yang terdapat di Google Play,” kata ketua pasukan Google, Hugo Barra, ketika pembukaan persembahan persidangan tahunan pemaju internet di San Francisco. 
Tablet Nexus itu sedia untuk tempahan di Australia, Kanada, Britain dan Amerika Syarikat di gedung Google Play pada harga AS$199 dan akan mula dihantar pertengahan Julai. – AFP (MyNewsHub)

arul tak tahu nk ckp caner tentang gadget ni .. nanti arul try usha dlu eh tentang spesifikasi gagdet .. hehehehe .. arul tertarik pada tajuk berita tadi .. so nanti kita tengok sejauh mana keluaran Google ni mampu tandingi jenama2 gajet yang sebelum ni ..

No comments:

Post a Comment

Sahabat Sakura

They're G+