Pages

Thursday, April 18, 2013

FENOMENA GWIYOMI






ha punya la malas nk re-type, jadi aku printscreen kan saje utk readers blog ni. mohon maaf ya atas kemalasan diri, mihmihmih. aku tergerak hati plak nak up entri tentang fenomena yg sedang hangat sekarang di kalangan seluruh umat dunia. bila difikir-fikir semula, banyak faktor sebenarnya yang buat aku tertanya-tanya apakah GWIYOMI ni ha .. adessss~ sampaikan staff outlet SMS sales kat aku pun, end of the msg akan tulis "gwiyomi", adoi dah kenapa?? sengal sguh la ...........

dan pagi tadi dah ada sorang blogger akhirnya terjebak dengan fenomena ni, siap buat video. hahahaha katanya gara-garanya dicabar..terbaik bro! korang p je kat sini --------------> Fizgraphic Dot Com . Dan lepas tu godek sana sini, sampai dah jumpe pelbagai versi Gwiyomi ni. Adeh serabut gak aku tengok .. tang mana yang memang comey tu, orait la jugak. Hahahahaha~

Jom layan beberapa versi Gwiyomi .. sumber dari Youtube!










okeh, okeh, okeh .. cukup lah kan video yang aku tunjukkan ni .. harap korang layang giler-giler la k .. sebab aku dah tak sanggup nak layan .. video yg 1st tu comel lagi aku tengok, tp yg last ni mcm msing2 mintk penampar .. wahahahahaha!! tak payah la tiru sangat .. aku pn minat k-pop gak, tapi idok la sampai terikut .. hehehe maaf ye (^_^)

No comments:

Post a Comment

Sahabat Sakura

They're G+