Pages

Friday, November 22, 2013

Bedak Arab Bagus ke Tak Bagus [sambungan]

Assalammualaikum wbt ...

Disebabkan terlalu banyak kekangan, memang banyak la post yang pending. Demm! Teruk giler aku ni kan? Ok la aku mulakan semula dengan Fenomena Bedak Arab yang dulunya aku janji nak cerita bagaimana perkembangannya selepas 1 week consume, but now dah jadi more than 1 months. Hukhukhuk, tamo marah ye kawan-kawan...





Well, dah sebulan guna bedak ni. Takdelah aku nak kata wajah aku ni semakin cantik ke apa kan. Tapi ok la ... boleh la aku terus pakai sampai habis 1 compact tu nanti kan .. takde membazir nak beli yang lain .. 


Macam yang korang tahu, bedak ni kan multi-function .. as foundation also .. so once ko tepek je bedak tu kat muka, tak payah dah la nak pakai macam-macam. Jadi hantu kak limah pakai tepung gomak je nanti. Just be natural bila dah tepek bedak ni kat wajah tu, sedikit demi sedikit ia akan serap dan sekata pada wajah kulit kita. Memang tak nampak la cacat cela parut lepas tepek bedak ni. Tapi .. aku ni memang ada masalah kulit muka berminyak dan kering, so masuk petang je aku dah boleh rasa muka aku berminyak. Yang bagusnya, bila tengok cermin takdelah berkilat sangat muka aku macam dulu. Bedak ni agak membantu jugaklah, tambahan aku dah tak perlu nak bawa barang mekap banyak-banyak (erkkk! aku mekap ke? hihihihi .. no way!).

Ok tu saje kot yang boleh aku review pasal Bedak Arab Kokuryu ni. Thanks sudi baca~


2 comments:

Sahabat Sakura

They're G+