Pages

Thursday, July 18, 2013

Jom Melawat Eiffel Tower


Assalammualaikum wbt

Whoaaaa!! Lamanya blog ni diabaikan. Maaf rakan-rakan sekalian. Kekangan kerja dan masa ditambah dengan internet yang tiada lagi bersambungan sangat-sangat mencemburui aku untuk terus berblogging setiap hari. Aku mungkin tak sempat update blog tapi hari-hari aku blogwalking blog yang aku follow tau. Itu perkara wajib.

Ok la, just make it fast la kan. Tajuk entri tu dah macam best sangat, mesti ada yang tertanya-tanya .. aku ni nak mengajak korang pergi Paghis (Paris) tu ke? Mihmihmih~ Aku tak mampu lagi hokei, dalam mimpi pun aku belum dapat sampai lagi.

Tadi aku terbaca kat blog Amanz, sekarang ni kita dah boleh tengok view by our ownself thru Eiffel Tower! Giler tak teruja? Check it out this pictures ya ...






By the way, refer to Amanz.my Google sekarang dah ada Google Street View. So jom sama-sama kita melawat Eiffel Tower melalui Google Street View ni. Tu saja cerita aku untuk harini.


p/s : kalau Mekah dimasukkan sekali dalam senarai tempat untuk view in real dalam Google Street View ni kan lagi best..setuju?

2 comments:

  1. memang menarik lah. betul, harap akan datang Mekah pulak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tuh .. kalau x dpt jejak sana pun, sekurangnya dapat lihat in real dari jauh kan? hu3

      Delete

Sahabat Sakura

They're G+