Pages

Wednesday, October 16, 2013

Rezeki dari Nuffnang


Assalammualaikum wbt ..

Sebenarnya dah lama nak post tentang CPUV ciput aku ni sebab tetiba muncul dalam Nuffnang akaun aku ni. Biasalah orang tak pernah-pernah dapat, tambah pulak semakin jarang update blog kan. Mahu lah terkejut kucing jap, acaner boleh dapat CPUV ni. Selalu tengok-tengok akaun ada CPC je, sekali jenguk intai sikit eh, eh, eh ada CPUV pulak kalini. Walau pun tak banyak macam blogger lain. Alhamdulillah, ada jugaklah rezeki sikit kan. Terima kasih pada yang sudi klik iklan Nuffnang aku tuh. 



Tengok tu, 9 Sept 2013 pulak tu. Sama tarikh pulak dengan hari lahir abah aku. Boleh la dapat ciput sikit, hehehehe rezeki birthday abah kot. Tapi ... juga sama tarikh dengan pemergian arwah abang ipar aku. Selalu begini taw, untuk bulan lepas mesti aku akan perasan bulan berikutnya.

Eh, korang perasan tak iklan Nuffnang kebelakangan ni semakin menarik je kan? Korang ikhlas-ikhlaskan la untuk rajin klik iklan nuffnang bila singgah masuk blog aku ye. Terima kasih pada yang membantu aku  (^_^)

Terima kasih Nuffnang! Silalah bagi lagi iklan yang menarik-menarik.


2 comments:

  1. permulaan yg bagus bersama nuffnang. keep up. hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. ahahaha always wif nuffnang..thanks PM..

      Delete

Sahabat Sakura