Pages

Thursday, May 24, 2012

Marigold HL Milk - The Perfect Balance of Highs & Lows


Assalammualaikum wbt ..

2 bulan lalu arul ada buat entri minuman kesihatan arul .. bila arul hilang selera makan ..


*****************************************



*****************************************

Dengan minuman ni saje, dah dapat cover lapar arul untuk sehari suntuk .. huhuhu .. mana la tak turun berat arul dan susut badan nih .. tapi arul tak boleh lebih dari seminggu tak makan nasi .. nanti tangan akan shaking macam orang sakit Parkinson .. hehehehe .. tak pun, arul akan gantikan dengan makan mihun ke .. roti Butterscotch ke .. nyum3 .. sedapnye~


***************************************

Susu Marigold HL mempunyai nutrien seimbang yang sempurna bagi setiap ahli keluarga.  Tinggi dengan kalsium dan protein, rendah lemak dan laktosa dan juga diperkaya dengan 9 vitamin (A, B1, B3, B6, B12, C, D, E dan Asid Folik), Marigold HL menyediakan protein 56% lebih daripasa susu penuh krim biasa.  Ini merupakan imbangan yang sempurna tinggi dan rendah nutrien dalam membuat pilihan yang ideal untuk menjadikan gaya hidup anda sihat.

****************************************




****************************************

Korang pun tahu kan susu ni mengandungi kalsium yang elok untuk tulang-temulang kita dan juga kekuatan gigi-gigi kita .. so arul tak perlu la nak cakap banyak tentang kalsium nih .. tapi kalau nak tahu lebih sikit .. klik je kat LEMBU atas tuh .. pose comel punya macam LEMBU CISDEL ..


Pelik ke bila arul buat entri tentang ni eh? Sebenarnya takde sebab nak promosi atau apa pun .. cuma tetiba tergerak hati nak berkongsi khasiat dan kebaikan susu ni pada korang .. Lagipun, arul tengok semakin kurang dah budak2 atau pun orang dewasa nak minum susu ni .. tak tahu lah kenapa ..

Sebenarnya, berhari jugak arul ambil masa nak siapkan entri ni .. hehehhehehe .. jenuh fikir ayat dan perah idea .. dah lama tak minum susu ni .. rindu nyeeeeeeeeeee ....... terima kasih Marigold HL yang menyediakan keperluan kesihatan yang seimbang pada saya .. hehehehehe.





*** HARAP MAKLUM, INI BUKAN ENTRI BERBAYAR TAPI SEKADAR BERKONGSI***





sumber : Marigold HL

2 comments:

  1. kalau minum hari2 susu ni pun tak pe..sbb sedap dan berkhasiat..:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. tp rasanya lau tlbih klsium pn..payah gak..rasanya la.....heeeee~

      Delete

Sahabat Sakura