Pages

Wednesday, April 4, 2012

LEON si arnab berambut Spike


Assalammualaikum..






Kalini arul nak cerita tentang gambar2 di atas yang telah arul kongsikan ini.. Semua arnab tersebut tinggal di Puncak Alam..hehehe..rumah siapa?? Minggu lepas, arul ikut, teman, bawa My Prince melawat kakak2 dy kat Puncak Alam dan Serendah.. Gambar2 di atas ni, korang lihat baru sikit je..sebenarnya ada banyak taw arnab2 yang dibela..ada la lebih kurang dalam 15 ekor kot..termasuk la 8 ekor anak2 arnab yang baru je lahir beberapa hari sebelum kami datang..itu lah salah satu alasan My Prince ni nak sangat datang umah kakak dy kat Puncak Alam tu..hehehe..Arul pun seronok dapat pergi sana, kerana dah lama sangat tak jumpa kakak dy yang sorang ni..dan anak kakak dy yang sangat comel dan petah bercakap tu.Dulu masa study kat Puncak Alam, selalu la jugak jumpa dan lepak2 kat umah kakak dy ni..

campaign image
macam real kan??cuba korang klik sekali dua..baru taw caner..

Ok lah...gambar arnab yang terakhir arul tepek tu...sebenarnya adalah seekor jantan yang juga merupakan induk pada arnab2 yang ada ni..dalam banyak2 arnab yang ada..dy la yang paling tua..paling pendiam..dan paling baik..hehehehehe..tengok je la tu..elok je duduk kat atas tu tak gerak2..selagi ada orang yang membelai dy la..tapi bila kita wat tak tahu je kat dy nanti..baru la dy cuba2 nak pergi tempat lain..nama arnab jantan ni.."LEON"..cuba tengok betul2..macam ada "flowerhorn" je kan kat atas kepala dy tu...hhiihihihihi..arul dan My Prince siap main2 lagi wat macam rambut 'spike' kat Leon tu..tapi dy still diam je..hehehe..

campaign image
nak duit belanja, klik sini je

Ohya, hampir terlupa pula arul..Tadi arul ada sebut tentang 8 ekor anak2 arnab kan?? Maaflah, arul tak ambil pulak gambar anak2 arnab tu..arul tengok2 gitu je..arul geli nak pegang..My Prince dan kakak dy pula tak sudah2 gelakkan arul yang kegelian tengok anak2 arnab yang masih kecil..serupa macam anak tikus..hehehe..comel2 semua nya..ada 2,3 ekor yang ada tanda "Diamond" kat dahi..My Prince nak bela, tapi mana ada rumah sendiri lagi..sabar ye My Prince..habiskan belajar dulu..nanti kita bela kucing, hamster dan arnab same2...   (^_^)

Ok lah, arul stop kat sini dulu lah ye..nanti ada masa, arul cerita tentang haiwan peliharaan kakak My Prince yang lagi sorang yang tinggal kat Serendah tu pulak...tapi say sorry awal2 la...takde gambar..huhuhu..

~Wassalam~

No comments:

Post a Comment

Sahabat Sakura

They're G+