Pages

Monday, September 19, 2011

30 sen sehari..sikit2 lma2 akn menjadi bukit~

Assalammualaikum dan selamat tengahari..

Huiyooo!Lama sesangat teramat sangat dah ni aq tak 'hapdet' blog picisan yg tak semenggah mana nih..
Maaflah(kpd yg sudi menjengah blog nih)..ader byk reasons,tp takpe lah..tak perlu disenaraikan alasan2 tersebut disini k..

Disaat baru tergerak hati nk bace Berita Harian Online..terpandang 1 berita yg agak menarik minat malah seperti memberi semangat kpd aq.

Korang tgok la mke pakcik ni ha...kasihan kan?sayu je hati..

Berita selanjutnye di SINI

Ha tengok..berkat usaha dan berkat kesabaran seseorang itu..tambah pulak dengan niat yg suci lg murni..pasti akan membuahkan hasil.  Allah s.w.t mendengar niat dan doa makhlukNYA.

Sebenarnya yg aq semangat sgt bila terbaca artikel ni krn aq pun sdg menyimpan sedikit2 untuk mendapatkan apa yg aq sdgn impikan skrg nih..JENG!JENG!JENG!Da tercapai nanti baru aq reveal kat korang..ngeh3..

Oklah,sekian dlu ya..

p/s: Para ibubapa,didiklah anak2 kalian menyimpan bermula dari kecil lagi..kelak pasti mereka tidak akan menyusahkan kalian..insya'allah~

No comments:

Post a Comment

Sahabat Sakura