Pages

Tuesday, September 20, 2011

Dasar anak tak sedar diuntung zaman sekarang

Assalammualaikum dan selamat tengahari..

Haish tensen pulak bila terbaca artikel seperti ini..walaupun sudah berkali-kali dahulu keluar artikel yg lebih kurang macam ni..tapi tetap akan sakit hati..

Nak taw tentang apa??Ha ni lah nk habaq sikit..tentang ank2 muda zaman sekarang yg semakin kurang hajaq..dipukul-pukul,disepak terajang je org tua sendiri mcm barang mainan..padahal masa dorang kecil2 dulu..mak bapak dorang ni tatang dorang bagai minyak yang penuh..cuba memenuhi segala kehendak walau pun sukar..Mak ayah kita takde pun nk bantai2 kita masa kecik ble kita ni menangis tak berhenti..ble kita tbe2 nanges ditengah2 malam..tp ank2 sekarang..mak ayah membebel sekejap..dah dush!kna tumbuk la..kna terajang la..kna pukul la..ish!!

Haihh..da tak mampu la nk kata pa lagi..korang bacalah artikel ni pulak..aq saja nk share ja..

p/s : mak dan ayah kandung kita cuma ada 1 dan sekali seumur hidup..hargai dan jagalah mereka..renung2 kan~

No comments:

Post a Comment

Sahabat Sakura