Pages

Tuesday, March 10, 2015

Resume - Panduan Menulis Resume Pensyarah 2015

Bismillah .. Assalammualaikum wbt ..


Mencari panduan menulis serta tips dan template resume kerja? Jika anda merupakan seorang graduan, atau lepasan siswazah yang sangat berminat dalam bidang pendidikan serta bercita-cita untuk menjadi seorang PENSYARAH, Nurul sangat-sangat mengesyorkan anda untuk mendapatkan tips, panduan dan contoh resume menerusi Template Resume Pensyarah.


Template Resume Pensyarah merupakan satu panduan yang disediakan khas untuk para lepasan Universiti dan juga mereka yang masih gagal mendapat panggilan temuduga pensyarah sama ada dari Universiti Awam mahupun Swasta. Template Resume Pensyarah ini direka khas untuk memenuhi keperluan jawatan pensyarah di Universiti Awam/Swasta pada masa kini.





  • Tugasan PENSYARAH adalah MULIA kerana berpeluang mendidik anak bangsa untuk terus berdaya saing dan maju mengorak langkah ke hadapan.

  • Berpeluang luas untuk melakukan penyelidikan dan inovasi untuk peningkatan kualiti hidup, teknologi dan nilai dalam masyarakat.

  • Menjadi PAKAR RUJUK masyarakat dan industri dalam menyelesaikan masalah-masalah dan isu-isu semasa.

  • Selain itu, tawaran imbuhan LUMAYAN yang disediakan.

Template resume ini mahu diberikan secara PERCUMA, cukup memberikan impak resume yang LEBIH BERKUALITI, KEMAS SUSUN ATURNYA dan MANTAP PERSEMBAHANNYA walaupun hanya versi asas (basic version).





Template Resume Pensyarah adalah panduan yang sangat-sangat berguna dan patut dimanfaatkan oleh anda yang masih belum berjaya mendapatkan panggilan temuduga sebagai Pensyarah.


Kandungan Template Resume Pensyarah

Anda tidak akan merasa menyesal mahupun rugi sama sekali kerana dalam 1 template resume ini diberikan 6 bonus yang sangat menarik buat anda. Antaranya ialah :

# Bonus 1 - Template Cover Letter Pensyarah
# Bonus 2 - "Power Key-Words" For Resume & Cover Letter
# Bonus 3 - Rahsia Hantar Resume Tepat Pada Sasaran
# Bonus 4 - Direktori Kerjaya Pensyarah di IPTA
# Bonus 5 - Ebook Persediaan Temuduga Pensyarah
# Bonus 6 - Rahsia  (^_^) .... anda perlu segera dapatkan!!

Adakah anda berminat untuk mendapatkan semua bonus yang diberikan?

Adakah anda berminat nak tahu setiap isi kandungan dalam template tersebut?


Jika ya, anda perlu klik sahaja gambar di bawah dan dapatkan template resume anda sekarang. Template ini dikeluarkan oleh Team KerjayaPensyarah.com & Arawi Production. Sila dapatkan segera kerana ianya terhad untuk 5 yang terawal! Harga sangat-sangat mampu milik.







No comments:

Post a Comment

Sahabat Sakura

They're G+