Pages

Sunday, August 17, 2014

CPUV Nuffnang #6 , #7 , #8

Assalammualaikum wbt ..

Alhamdulillah. Ramadhan ni semakin murah pula rezeki dengan Nuffnang. Semalam sekali 3 CPUV sangkut kat blog DSG tapi 2 nye adalah iklan yang sama. Syukur sangat-sangat, alhamdulillah.



CPUV #6 & #7 - Waku Doki Campaign


Apa Waku Doki Campaign ni ye??

Waku Doki Campaign anjuran Toyota. Tarian Waku Doki ni berasal dari Jepun. Tarian ni simple je tapi menarik. Korang boleh cuba belajar dan rekodkan tarian tersebut untuk menangi tiket ke Jepun.


Alhamdulillah, iklan ni masih berjoget-joget kat blog DSG. 14/7 iklan yang sama masuk dua sekali dalam blog. Terima kasih Nuffnang untuk iklan tersebut.


CPUV #8 - uMobile Prepaid Free Meal

Next CPUV yang sangkut kat DSG adalah seperti di atas. Aku dah lama nampak kat blog2 blogger lain, tapi kalini sangkut pulak kat blog ni. Alhamdulillah. Iklan ni pun masih berjoget-joget kat blog ni walaupun dah berminggu berlalu. Terima kasih pada pelawat/pembaca DSG.

uMobile Prepaid Free Meal - bertuah sungguh pengguna line uMobile ni kan? topup prepaid RM50 je, korang akan dapat sebotol air isotonik Revive 500ml + secawan mamee segera secara PERCUMA!

Terima kasih Nuffnang kerana terus mempercayai blog DSG ni. Harap terus mendapat sokongan dari Nuffnang!


* * * * *

Entry patut dah lama di publish, tapi tersimpan dalam draft berminggu lamanya sebab tak berkesempatan untuk siapkan dan publish. So harini nak try pulun setelkan mana yang tertangguh. Mohon maaf ye. Terima kasih pada yang sudi klik iklan2 di blog DSG ni  dan tak lupa juga pada pengiklan utama - NUFFNANG.


No comments:

Post a Comment

Sahabat Sakura

They're G+